Å TO NAM TO RADE?

0
347

ALARMANTNO: FOTOGRAFIJE RAZOTKRIVAJU: Uhvaćeni u prskanju CRNIH chemtrailsa! Što su to ispustili na nebu iznad ovog hrvatskog grada?

Autor: Zrinka K.

Nikad viđeni chemtrailsi!

Vjerovali vi ili ne u pojavu o chemtrailsa, bitno je  spoznavanje osnovne razlike između chemtrailsa i constrailsa, običnih tragova aviona, što čini se, mnogi ljudi danas ipak ne razumiju, već slijepo prate floskule onih koji žele ušutkati istinu o trovanju planeta i čovjeka. Naime, bitna razlika jest ta da se obični kondenzacijski tragovi koji ostaju iza aviona sastoje od kristalića leda i obično nastaju na visinama na više od 10 000 metara. Prema meteorologu Thomasu Schlatteru, na temperaturama nižim od približno -40° F [40° C] tragovi se skoro uvijek formiraju, bez obzira na relativnu vlažnost. Što je temperatura okoline viša, manje je vjerojatno da će se tragovi formirati. Na temperaturama iznad -40° F javljanje tragova se ne očekuje. Trajanje tragova ovisi o temperaturi, relativnoj vlažnosti i intenzitetu miješanja ispušnih plinova i zraka iz okoliša. Na niskim temperaturama, uz visoku vlažnost i uz stabilnu temperaturnu stratifikaciju tragovi mogu potrajati neko vrijeme.

Dakle, obični, kondenzacijski tragovi avionskih mlaznica mogu u izuzetnim okolnostima potrajati relativno dugo i činjenica je da mnoge slike navodnih chemtrailsa ne djeluju uvjerljivo ili prikazuju sasvim normalne kondenzacijske tragove. Ali to nikako ne znači da se svi tragovi mogu objasniti kao contrails, posebno zato što je ova pojava najdramatičnije uočljiva u pustinjskim i polupustinjskim krajevima jugozapada Sjedinjenih Država, kao i u nekim drugim sušnim krajevima.

Chemtrailsi redovito traju satima i ravnomjerno se šire sve dok ne prekriju široke površine neba, često od jednog do drugog horizonta. Kod ovih tragova vidljivo je raspršavanje tragova i formiranje “umjetnih” oblaka, odnosno pokrivača neba. Normalni kondenzacijski tragovi stvaraju se izravno iza motora aviona. Tako iza aviona, ovisno o broju motora, normalno ostaju 1, 2, 3 ili eventualno 4 traga. Za razliku od toga, chemtrailsi se ravnomjerno stvaraju iza cijele površine krila, što ukazuje da se izbacuju iz raspršivača.

Kondenzacijski tragovi najčešće su kontinuirani, budući da motori rade neprekidno za vrijeme leta aviona. Za razliku od njih, chemtrailsi mogu imati nagle prekide, što opet upućuje na činjenicu da se radi o raspršivanju nepoznatih agensa nad određenim područjem. Broj aviona koji sudjeluju u operaciji (u nekim izvještajima govori se o desetcima aviona) daleko prelazi uobičajen civilni, pa i vojni zračni promet, a često se to događa na mjestima kuda uopće ne prolaze komercijalne linije. Također je ponekad na nebu vidljivo više aviona od kojih neki ostavljaju trag, a drugi ne.

Bilo kako bilo, i najobičnijem promatraču koji gleda nebo u danima “zaprašivanja” neće biti svejedno što se nebo niti ne vidi od umjetne mreže oblaka koji ga pokrivaju. Chemtrails tragovi satima se zadržavaju na nebu i s vremenom poprimaju svakakve oblike i paučinaste tragove. Na adresu naše redakcije pristigle su alarmantne fotografije čovjeka koji je po prvi put vidio crne chemtrails tragove koji su se nakon raspršivanja zadržali na nebu iznad Virovitice. Kako kaže u svojoj poruci, prvo su tri sata do zalaska Sunca zaprašivali normalnim bijelim tragovima, kakve je do sada često viđao, a nakon toga su pri zalasku počeli zaprašivati crnim tragovima kakve do sada nije vidio. O čemu se radi i što je točno tog dana ispušteno na nebu iznad Virovitice, sigurno nećemo saznati, iako su i ove fotografije dovoljno alarmantne da se zapitate što se mora dogoditi na nebu da bi netko zaista reagirao? Jasno vam je da se obični kondenzacijski trag ne raspršuje na ovaj način?

1

2