Nakon Å¡to su zraÄnoj luci Zagreb predložili ime dr. Franjo TuÄ‘man, Milanović i SDP-ovci prihvatili se da se PeljeÅ¡ki most nazove po ratnom ministru obrane.
Gradnja PeÅ¡ljeÅ¡kog mosta trebala bi poÄeti na proljeće, a sve bi trebalo stajati neÅ¡to manje od tri milijarde kuna. U Vladi oÄekuju da će most biti financiran s maksimalnih 85 posto iz europskih izvora. Bit će dug gotovo dva i pol kilometra, Å¡irok oko 22 metra, a imat će i dvije vozne trake, svaka Å¡irine 3,5 metra. Maksimalna brzina vožnje bit će 90 km/h.
Studija izvodljivosti pokazala je da je mos,t a ne podmorski hoteli ili brze ceste, najbolje rješenje povezivanja juga Hrvatske. Novaca, uvjerava premijer Zoran Milanović, ima, a na projektu se radilo tri godine.
“Danas smo potpuno u pravu kad kažemo da će se taj most graditi, da će poÄeti vrlo brzo i da će procedura biti provedena do kraja u zadnjem kvartalu ove godine. Nismo potpisivali nikakve ugovore iza kojih ne stoje osigurana financijska sredstvaâ€, rekao je premijer Milanović.
Ono što premijer Milanović nije rekao javnosti je da je prihvatio prijedlog Ante Gotovine i ministra obrane Ante Kotromanovića de će  most nazvati po ratnom minitru obraneGojku Šušku. Ideja  o imenu mosta  pala je za nedvanog susreta u Sinju gdje su premijer i ministar obrane ugostili hrvatske gospodarstvenika među kojima je bio i general Gotovina.
Ukupna vrijednost projekta je oko 2,8 milijardi kuna, a samog mosta 1,55 milijardi. U Vladi oÄekuju da će most bit financiran s maksimalnih 85 posto iz Europskih izvora. Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture SiniÅ¡a HajdaÅ¡ DonÄić kaže da je Ministarstvo razvoja novac osiguralo u HBOR-u. Prelazak mosta neće se naplaćivati jer je mostarinu zabranjeno naplaćivati ako se financira iz EU fondova.
â€Tristo milijuna eura koje mi koristimo plaćamo, nakon Å¡to nam se odobri faktura to nam se vrati, i imate fond onda koji se vrti isto kao i dubrovaÄka zraÄna luka.’
U HDZ-u su oduvijek bili zagovrnici gradnje PeljeÅ¡kog mosta, javnost uvjeravaju da je gradnja mogla poÄeti i prije, a naglaÅ¡avaju da je Milanović dugo bio protiv gradnje PeljeÅ¡kog mosta.
Evo što je aktualni premijer govorio 2011. godine:
â€Ono Å¡to je potrebno, povezati autocestom, modernom cestom koja će od PloÄa produžiti preko doline Neretve, teritorija BiH i južne županije negdje u DubrovaÄko primorje.â€
Do poÄetka radova treba izraditi studiju utjecaja na okoliÅ¡, izmijeniti graÄ‘evinsku i lokacijsku dozvolu, pripremiti projektnu dokumentaciju i prijaviti projekt za sufinanciranje.
Možemo se nadati da će se most ipak poÄeti graditi, da ovo nije joÅ¡ jedan predizborni trih. BivÅ¡i pemijer Sanader je uoÄi svakih iozvora pokretao radove i najavljivao “Hrvatsku konaÄno fiziÄki povezujemo mostom†bpz.ba