Rimčev superauto sada je na vrhu: Concept One pobijedio i slavnog Porschea 918 Spyde

0
645

Električni superautomobil Concept One hrvatskog inovatora i poduzetnika Mate Rimca i dalje žanje uspjehe među konkurencijom i skuplja pohvale stručnjaka.Rimčev superauto sada je na vrhu: Concept One pobijedio i slavnog Porschea 918 Spyde

Nakon što je nedavno u utrci pobijedio i glasoviti LaFerrari, a i Teslin P90D L, novi izazov bila je utrka s moćnim Porscheom 918 Spyder.

Izazov u Montereyu, utrka u Michiganu

Tijekom nedavnog Tjedna automobila u meksičkom Montereyu, Rimac je prihvatio izazov Alejandra Salomondrina za utrku protiv njegove 918-ice, piše Net.hr.
S obzirom na gužvu koja je vladala u vrijeme Tjedna automobila u Montereyu, utrka je zakazana kasnije u SAD-u, na stazi Milan Raceway u Michiganu.
U prilogu za emisiju Bangin’ Gears Salomondrin je najprije isprobao Rimčev superautomobil ne krijući oduševljenje njegovim performansama.

Pobijedio u pet od šest vožnji

Rimac je, u objavi na internetskoj stranici Rimac Automobila napisao kako je uoči utrke bio nervozan ne znajući što očekivati od sraza s Porscheovim ‘Paukom’ koji je dotad dominirao u utrkama s preostala dva vozila tzv. Svetog Trojstva – LaFerrarijem i McLarenom P1.

“Nije strašno izgubiti od jednog od najboljih automobila ikad proizvedenih”, napisao je Rimac.
Opisujući utrku, Rimac je napisao da su u prvih nekoliko krugova oba automobila proklizavala, što nije očekivao od te staze. Salomondrin je čak imao problema održavati putanju Spydera. Nakon dvije probne utrke, sljedećih šest vožnji odvezli su potom pod punim gasom, a Rimčev je superautomobil dobio čak pet njih! Onu šestu, kaže, ispustio je zbog pogreške prilikom starta.

Salomondrin ostao bez teksta

U posljednjoj utrci je, kaže, shvatio kako bolje prianjati gumama uz podlogu te je postigao vrijeme od 9,9 sekundi što je i samog Salomondrina ostavilo bez teksta.

Rimac je u svojoj objavi iznio još nekoliko zanimljivosti: Concept One je utrke počeo s 95 posto kapaciteta baterije, a završio na 72 posto; u prosjeku je trošio 1,96 kWh energije po utrci što bi bio ekvivalent 1,5 litre goriva, a na kraju je, kaže, mogao odvoziti barem još triput toliko vožnji uz maksimalne kapacitete.

Kako je izgledala ova uzbudljiva utrka pogledajte