Kod vođe jednog migrantskog modula pronađen zemljovid sa ucrtanim novim pravcem

0
104

Kod zapovjednika jednog migrantskog modula pronaÄ‘en je zemljovid sa novim ucrtanim pravcem – Bugarska, Rumunjska, Ukraina, Poljska – Njemačka.

 

Žica na Mađarskoj granici i skora mogućnost potpunog zatvaranja mađarske i slovenske granice, te nepovoljan odnos spram migrantima u Slovačkoj i Češkoj, izgleda da je stavila planere masovnog preseljenja sirijskih izbjeglica iz Turske u Europsku uniju, poglavito Njemačku, pred izazove traženja novog pravca.

Sudeći prema zemljovidu pronađenog kod jednog od vođa migrantskog modula, taj novi pravac trebao bi iz Grčke i Turske ići preko Bugarske, Rumunjske, zapadnih dijelova Ukrajine i Poljske na krajnji istok Njemačke.

>>Erdogan je koncem srpnja Europi uredno najavio migrantsku krizu

Drugi, nešto manji dio migranata, navodno bi vrlo skoro mogao formirati i trasu koja bi iz Grčke, preko Albanije i Crne Gore, mogla izbiti na područje Dubrovačko-neretvanske županije, gdje planeri ove operacije očekuju smještaj migranata u turističkim kapacitetima na tom području koji su tijekom zime uglavnom prazni.

>>Emigranti kao strateško oružje

Analitičari s kojima smo razgovarali skloni su vjerovanju da planeri ove operacije žele zaobići BiH, odnosno Republiku Srpsku. Prema informacijama naših izvora, bošnjački su krugovi već ranije pokrenuli akciju koja bi u konačnici rezultirala razmještanjem migranata u kuće i stanove u vlasništvu Bošnjaka na području Republike Srpske, čime su planere ovih operacije jednostavno prisilili na odmak od BiH i traženje alternativnih pravaca prema Europskoj uniji.

>>Stoji li srpsko-ruski Centar u Nišu iza Milanovićeva Plana B?

Prema saznanjima kojima raspolažu naši sugovornici, migranti su organizirani u module koji najčešće broje 12 do 20 osoba, od čega jednu četvrtinu čine žene i djeca, dok ostatak čine vojno sposobni muškarci u dobi između 20 i 35 godina života.

-Unutar modula djeluje sustav subordinacije. Svi su odgovorni Å¡efu modula čija se riječ bezpogovorno sluÅ¡a, dok je organizacija puta i logistička potpora njegov problem – ističe jedan od naÅ¡ih sugovornika s kojim smo razgovarali o ovoj temi.

 

V. Ljubanić bpz.ba